ادامه اجرای عملیات سد فینسک ضروری است

گلرو با انتقاد از توقف عملیات اجرایی سد فینسک گفت: سد فینسک تمام مجوزها را داشته و بودجه لازم اختصاص یافته که متأسفانه امروز متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان سمنان، «عباس گلرو» در نشست شورای اداری استان سمنان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد با بیان اینکه در میان انبوه مشکلاتی که در حوزه انتخابیه وجود دارد، برای تأمین آب شرب، صنعت و کشاورزی نیاز به انتقال و تأمین آب در استان وجود دارد، تاکید کرد: بحث سد فینسک و پروژه آماده اجرای انتقال آب خزر از راهکارهای حل مشکل آب حوزه انتخابیه است.

 

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیش از دو ماه است که شبانه روز برای تامین حق و حقوق مردم در بحث آب تلاش می کنیم اظهارامیدواری کرد: در این سفر دستور ادامه اجرای پروژه سد فینسک توسط ریاست جمهور صادر شود.

 

وی با تقدیر از تلاش های استاندار سمنان افزود: استاندار سمنان استانداری جهادی است و از ریاست‌ جمهور، دولت و وزیر کشور برای این انتخاب تقدیر می کنیم.

 

گلرو با بیان اینکه نماینده حق نظارت و دخالت به نفع مردم را دارد افزود: نظارت بر دستگاه ها وظیفه ذاتی نماینده است و این نظارت نباید با دخالت در دستگاه ها یکی دانسته شود.

 

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه شهرستان سرخه که به تازگی برای آن الحاقیه صادر شده، نیازمند زیرساخت‌های توسعه‌ای است، تاکید کرد: تاکید مقام معظم رهبری است که دانشگاه تک جنسیتی حفظ شود و به همین واسطه استدعا داریم تا دانشگاه فرزانگان سمنان مورد حمایت قرار گیرد.

کد خبر 1113024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha