۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار به سه شهرستان اختصاص یافت

مسائل و مشکلات سه شهرستان خراسان شمالی امروز با حضور استاندار مورد بررسی قرار گرفت و ۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار جهت حل مشکلات این شهرستان ها تخصیص یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "محمد علی شجاعی" امروز پنج شنبه در نشستی با حضور فرمانداران شهرستان های گرمه، جاجرم و مانه و سملقان و ائمه جمعه این شهرستان ها در محل استانداری افزود: با توجه به رنگ بندی شهرها و ضرورت پیشگیری از شیوع کرونا مشکلات این شهرستان ها مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

استاندار خراسان شمالی از اختصاص ۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه های عمرانی، اقتصادی و تسهیلات به شهرستان های گرمه، جاجرم و مانه و سملقان خبر داد و افزود: سهم شهرستان مانه و سملقان از اعتبارات عمرانی ۳۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، شهرستان گرمه ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و شهرستان جاجرم نیز ۲۴ میلیارد تومان است.

 

 

شجاعی بیان کرد: ۴۶۴ میلیارد تومان اعتبار نیز در قالب اعطای تسهیلات به حوزه اقتصادی به این سه شهرستان اختصاص می یابد.

 

 

وی گفت: با پیگیری های فرمانداران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در چهار ماه باقی مانده از سال بخش دیگری از نداشته های استان را حل خواهیم کرد.

 

 

نماینده عالی دولت در استان افزود: پروژه هایی که باید به فوریت مورد بهره برداری قرار گیرد در اولویت های اصلی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جهت تخصیص اعتبارات قرار گیرد.

 

 

استاندار یکی از محورهای اصلی در سفرهای شهرستانی را توجه به ساماندهی گلزار شهدا عنوان کرد و گفت: یک بار برای همیشه باید مشکلات ساماندهی گلزار شهدا در شهر و روستاهای استان حل شود.

 

 

 

کد خبر 1113059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha