برائت از مشرکان در مساجد پر رنگ شود

حجت الاسلام عبدالمنافی با یادآوری آیات و روایات در خصوص برائت از مشرکان از کمرنگ بودن این برنامه پس از نمازهای جماعت در شهرستان گلپایگان انتقاد کرد و خواستار توجه به این امر، در مساجد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام «احمد عبدالمنافی» در پایان راهپیمایی روز سیزدهم شهرستان گلپايگان با انتقاد از کمرنگ بودن برنامه برائت از مشرکان در در مساجد شهرستان گلپايگان گفت: آیه قرآن بر تبری از طاغوت پس از اطاعت خداوند تاکید دارد و امام صادق (ع)، دین را حب و بغض معرفی می کند و شیعه ای که از دشمنان اهل بیت (ع)‌ برائت نمی جوید، شیعه نمی داند.
استاد حوزه و دانشگاه با یادآوری غربت شیعه در عربستان و نماز های بی روح و ساکت در آن کشور، بیان کرد: عبارت «مرگ بر آمریکا» در بسیاری از کشورها جرم است ولی وقتی در کشوری قرار دارین که نیروهای امنیتی حامی شیعه است و پدران ما برای آن خون دادند و هم اکنون بر سفره حاضر انقلاب نشستیم از این رو به ترویج کامل توحید یعنی همراه با برائت باید پرداخت.


وی به پیام مرحوم آیت الله محمد رضا گلپایگانی به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: مرحوم آیت الله گلپايگانی احیای اسلام با مجاهدت و رهبری امام خمینی(ره) معرفی می کند و نشان می دهد که احیای اسلام، احیای یک دین فردی نبود بلکه همزمان سبب احیای مسائل اجتماعی، ظلم ستیزی و غیره شد.
حجت الاسلام عبدالمنافی سه حرکت امام خمینی (ره)‌ در موفقیت انقلاب اسلامی موثر دانست و تشریح کرد: امام خمینی (ره) همانند صدر اسلام، همه نیروها و افراد جامعه را برای احیای اسلام بسیج کرد و خواستار حفظ بغض مقدس مردم در پس پذیرش قطعنامه شد و  رکن سوم،ملت ایران بود به امام زمانشان لبیک گفتند و از وی حمایت کردند و سبب پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

به گزارش شبستان، در پایان این مراسم از چهار خانواده ای که دو شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند که حداقل یکی از آنها دانش آموز بوده است، تقدیر شد./

کد خبر 1113102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha