دزدی آمریکا از نفتکش ایرانی نقض آشکار قوانین بین‌المللی بود

حجت‌الاسلام باقری‌‌ارومی گفت: اقدام آشکار ایالات تروریستی آمریکا در دزدی از نفتکش جمهوری اسلامی ایران، نقض آشکار قوانین بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم تالش، حجت‌الاسلام «محمدجواد باقری‌‌ ارومی » در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این بخش با ذکر آیات الهی قرآن در مبارزه و جهاد با کفار و منافقین به بیان اهمیت و ریشه مبارزه با استکبار جهانی در متون دینی پرداخت.

 

خطیب جمعه اسالم با اشاره به اقدام آشکار ایالات تروریستی آمریکا در دزدی از نفتکش جمهوری اسلامی ایران این اقدام را نقض آشکار قوانین بین‌المللی و یکی دیگر از جنایات استکبار جهانی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: اقدام سریع و قاطع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با دزدی دریایی آمریکایی‌ها نشان از دست برتر و آمادگی و قدرت بالای پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با تهدیدات دشمن داشت.

 

وی با بیان‌اینکه این حادثه دلیل روشنی برای ادامه و استمرار مبارزه با استکبار جهانی است، تصریح‌کرد: آمریکایی‌ها و غربی‌ها در زبان و ظاهر یک چیز می‌گویند ولی در عمل نشان می‌دهند که هیچگاه قابل اعتماد نیستند.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با گرامیداشت روز فرهنگ عمومی، نقش فرهنگ در جامعه را به مثابه یک معیار و میزان برای درست انجام گرفتن امور دانست و خاطرنشان‌کرد: کشور ما هم از لحاظ فرهنگ دینی و هم از لحاظ فرهنگ ملی سابقه بسیار غنی دارد و از مقایسه آداب و رسوم ما با آداب رسوم غربی‌ها می‌توان فهمید کدامیک متمدن و کدامیک وحشی هستند.

 

خطیب نماز جمعه اسالم با اشاره به هجمه‌های صورت گرفته علیه نهاد نماز جمعه در هفته‌های اخیر گفت: متاسفانه عده‌ای که با رانت و رابطه وارد صدا و سیما شده‌اند یکطرفه به قاضی می‌روند و با استفاده از کارشناسانی که هیچ اطلاعی از روال کار ائمه جمعه ندارند فقط به این جایگاه می‌تازند و اگر می‌خواهید از واقعیت ماجرا با خبر شوید کسی را از داخل گود ائمه جمعه دعوت کنید.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بیان‌اینکه ائمه جمعه با فساد مبارزه می‌کنند ولی برخورد با مُفسِد وظیفه قوه قضاییه است‌، تاکید کرد: نمی‌توانیم در تریبون قال الباقر(ع) و قال الصادق(ع) بگوییم ولی بر خلاف فرمایش آنان آبروی افراد را در تریبون بریزیم.

کد خبر 1113163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha