برخورد مقتدرانه سپاه با ناوهای آمریکایی پیروزی بزرگ و هدیه ای به جهان اسلام بود

آیت الله عابدینی گفت: برخورد مقتدرانه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی با دزدی دریایی آمریکایی ها پیروزی بزرگی بود که به جهان اسلام و مستضعفان عالم هدیه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۱۴ آبان) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: یکی از اتفاقاتی که در روزهای اخیر شاهد بودیم برخورد مقتدرانه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی با دزدی دریایی آمریکایی ها بود که می توان آن را پیروزی بزرگی دانست که به جهان اسلام و مستضعفان عالم هدیه شد.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: خداوند متعال فرموده است اگر اهل استقامت باشید و عقب نشینی نکرده و نهراسید و در برابر تهددید دشمن از پای درنیایید، ملائکه را به کمک فرستاده و این امداد غیبی خداوند همواره در نتیجه امور مختلف دیده می شود که موجب عزت و افتخار آفرینی است.

 

وی عنوان کرد: این پیروزی بزرگ را همه عالم دیدند که چگونه قایق های سپاه پاسداران در برابر ناوهای جنگی پیروز شدند و آمریکایی ها در برابر دستور پاسداران ما عقب نشینی کردند، خداوند با اهل تقوا همراه است و آنها را یاری می کند و جا دارد این پیروزی بزرگ را به رهبر عزیزمان، پاسداران غیور و ملت ایران تبریک بگوییم.

 

آیت الله عابدینی در ادامه به سالروز شهادت سردار شهید حسن تهرانی مقدم اشاره کرد و افزود: هر روز شاهد نسل های جدید موشک هایی در کشورمان هستیم که شهید تهرانی مقدم بنیانگذاری کرد که پیشرفت در این حوزه ممکلت اسلامی را پشتیبانی کرده و به خلیج فارس امنیت بخشیده و موجب هراس دشمنان ما شده است.

 

وی به تصویب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: از مجلس شورای اسلامی برای تصویب این طرح قدردانی می کنیم و این موضوع بسیار با اهمیت است زیرا جوانی جمعیت، نشاط و کار را به دنبال داد.

 

امام جمعه قزوین تأکید کرد: ما باید برای جوانی جمعیت و جلوگیری از فاجعه پیری تلاش کرده و این موضوع را جدی بگیریم و تصویب این طرح گامی مهم برای تحقق این مهم است.

 

وی با اشاره به روز فرهنگ عمومی تصریح کرد: همه بخش های زندگی شامل خانواده، ازدواج و غیره نشان دهنده فرهنگ ما است به طوری که اگر در جامعه ای میزان طلاق افزایش یابد نشان دهنده این است فرهنگ آن باید اصلاح شود.

 

آیت الله عابدینی اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیر اجرایی فرهنگ عمومی در هر استانی است و از کارهای مهم آنها اعتلای فرهنگ عمومی است و مقام معظم رهبری هم در فرمایشات خود بر نقش علما، امامان جمعه و مبلغان در ترویج فرهنگ صحیح تأکید داشتند.

 

وی با اشاره به ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی یادآور شد: حضرت عبدالعظیم حسنی از شخصیت های بزرگی هستند که به جهان تشیع و اسلام بسیار خدمت کرده اند و باید در خصوص این شخصیت تحقیق کرده و ایشان به عنوان الگو در جامعه معرفی شوند.

 

کد خبر 1113168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha