مسئولان فارس برای رفع مشکلات تولید محتوا فعالیت جهادی داشته باشند

ایمانیه گفت: استان فارس برای پیشرفت در حوزه تولید محتوا به حضور و فعالیت تمام گروه های سنی و تخصصی نیاز دارد و مسئولان فارس برای رفع مشکلات باید فعالیت جهادی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»،  امروز (جمعه 14 آبان) در مراسم اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در شیراز گفت: استان فارس برای پیشرفت در حوزه تولید محتوا به حضور و فعالیت تمام گروه های سنی و تخصصی نیاز دارد.

استاندار فارس افزود: بدین ترتیب لازم است کارشناسانه به مباحث مختلف ورود شده و با تولید محتوا به حل مشکلات پرداخته شود و برای رفع گره ها ما مسئولان استان وظیفه کار جهادی و شبانه روز داریم.

وی اضافه کرد: از ظرفیت بسیجیان استان در تولید محتوای دیجیتال باید استفاده موثر شود و باید در این حوزه با برگزاری رویدادهای مختلف فرصت تقویت این تولیدات و رقابت سالم را فراهم کنیم.

«محمد صحت»، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در این مراسم ضمن ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد 2 روزه این رقابت ها گفت: بسیجیان تولید کننده محتوا در فضای مجازی سربازان لبه جلویی منطقه نبرد فضای مجازی هستند و در این رویداد 43 تیم از سراسر فارس در قالب 200نفر به مدت 48ساعت در سه رشته پویانمایی، نرم افزارهای تلفن همراه و بازی های تلفن همراه به صورت مانیتور محور به رقابت پرداختند.

خاطر نشان می شود در این رویداد که با حضور نماینده ولی فقیه در فارس، فرمانده سپاه فجر و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، در رشته نرم افزار، گروه چکاد با سرگروهی «میلاد کریمی»، مدرن فا با سرگروهی «شایان سلیمانی» و شهرآنلاین با سرگروهی «امیر فرهادی» به عنوان نفرات برتر معرفی شدند و در رشته بازی های موبایلی، رتبه اول، به گروه کمپ بازی با سرگروهی «احمدرضا قربان»، رتبه دوم به گروه امیر هادی به سرگروهی «سید هادی مرتضوی» تعلق گرفت و از پژوهشگران خلاق به سرگروهی «مریم قوهستانی» قابل تقدیر شد، در رشته پویانمایی، گروه رضوان به سرگروهی «خوشه چین»، گروه یزدان به سرگروهی «هدیه یزدان» و گروه شهید فخری زاده به سرگروهی «محمد فخری» حائز رتبه اول تا سوم شدند.

 

کد خبر 1113190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha