آموزش حضوری مقطع متوسطه دوم گلستان از امروز آغاز می شود

گوهری راد گفت: آموزش حضوری مقطع متوسطه دوم در گلستان براساس پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش از امروز آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد» شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از روز شنبه (۱۵ آبان) مدارس مقطع متوسطه دوم در گلستان به صورت حضوری آموزش خود را آغاز خواهند کرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: مدارسی که توانسته باشند مجوزهای لازم را از کارگروه سلامت آموزش و پرورش استان اخذ کنند، می توانند آموزش حضوری خود را شروع کنند.

 

وی بیان کرد: سایر مدرسه ها هم می توانند به ترتیب برای گرفتن مجوز اقدام کرده و پروتکل های ابلاغی را رعایت کنند تا مجوز آموزش حضوری به آن ها داده شود.

 

گوهری راد اضافه کرد: کلاس های درس باید به صورت زوج و فرد و کمتر از ۱۵ نفر برگزار شده و فضای آموزشی هم باید تهویه هوای مناسب داشته باشد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: ساعت ورود و خروج و زمانبندی زنگ ها هم بر اساس تصمیم شورای مدرسه متغیر بوده تا از تجمع در سالن ها و حیاط جلوگیری شود.

 

وی عنوان کرد: البته فرایند بازگشایی مدارس به صورت حضوری از سوم مهرماه آغاز شده بود که در مرحله اول مدارس روستایی و عشایری و هنرستان ها شامل این طرح شدند.

 

گوهری راد در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان هم بیان کرد: روند واکسیناسیون به سرعت خوبی در حال انجام بوده و هم اکنون بیش از ۷۵ درصد دانش آموزان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

کد خبر 1113212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha