جمع آوری ۴۷۴ میلیون تومان زکات در بشرویه

رئیس کمیته امداد بشرویه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۷۴میلیون تومان در قالب زکات واجب و مستحبی و کفارات در بشرویه جمع آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

«حسن حلوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: یکی از رسالت های مهمی که بر عهده کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارد پرداختن به بحث جذب و احیای فریضه زکات است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 474میلیون تومان در قالب زکات واجب و مستحبی و کفارات در بشرویه جمع آوری شده است، افزود: این میزان جمع آوری شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

 

وی در ادامه بیان کرد: در تمامی روستاهای سطح شهرستان بشرویه شورای زکات روستایی فعال شده است و در مناسبت های مختلف در امر زکات فعالیت دارند.

 

حلوانی با اشاره به میزان جمع آوری صدقات گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 96 میلیون تومان صدقه از سه هزار و 590 صندوق در این شهرستان جمع آوری شده است که برای تامین هزینه تحصیل دانش آموزان، دانشجویان، بهداشت و درمان، مسکن، لوازم ضروری و اشتغال و ... هزینه خواهد شد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه عنوان کرد: مردم شهرستان بشرویه می توانند زکات خود را به شماره کارت 6037997950029125 به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بشرویه واریز کنند.

 

 

کد خبر 1113282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha