راه‌اندازی واکسیناسیون سیار کرونا در ماسال

پورحضرت گفت: با مشارکت اورژانس و هلال احمر واکسیناسیون سیار در سطح شهر انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» صبح امروز(شنبه، 15آبان) در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان با اشاره به سیر صعودی و افزایش بستری‌های کرونایی اظهار کرد: رعایت موازین بهداشتی و واکسیناسیون دز دوم مورد تاکید و لازم و ضروری است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه واکسیناسیون دز اول در شهرستان روند مطلوبی داشته است افزود: بازرسان نسبت به صنوف و اماکن پرتردد بازرسی مستمر داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه با مشارکت اورژانس و هلال احمر واکسیناسیون سیار در سطح شهر انجام شود گفت: استفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی شهرداریها و بخشداریها در راستای ترویج واکسیناسیون و رعایت بیش از حد موازین بهداشتی ضروری است.

 

پورحضرت تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و اماکن عمومی و عدم ارائه خدمت به متقاضیانی که موازین بهداشتی رعایت نمی‌کنند تاکید می‌شود.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه نظارت بر واکسیناسیون صد در صدی پرسنل ادارات، نهادها و شرکت‌های دولتی به طور مستمر در دستور کاری قرار گیرد خاطرنشان کرد: از  ورود پرسنل که نسبت به تزریق واکسن کووید ۱۹(دُز اول و دوم)اقدام نکرده‌اند ممانعت کرده و معرفی این افراد جهت واکسیناسیون به شبکه بهداشت و درمان در اولویت باشد.

 

کد خبر 1113328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha