تئاتر «عاشقانه ۲ بازمانده از یک جنایت جنگی» در جهرم به روی صحنه می رود

نعمت اللهی از اجرای تئاتر «عاشقانه ۲ بازمانده از یک جنایت جنگی» به مدت یک هفته در شهرستان جهرم خبر داد.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نمایش «عاشقانه های 2 بازمانده از یک جنایت جنگی» کاری از گروه تئاتر «صحنه» جهرم است که از امروز شنبه 15 آبان ماه در این شهرستان به اجرا در می آید.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این تئاتر به نویسندگی «سید مجید میر حسینی» و کارگردانی «حامد افسر» به روی صحنه می رود، افزود: همچنین تهیه کنندگی این اثر را «پیمان شادمند» بر عهده دارد.

 

وی به دیگر عوامل تئاتر «عاشقانه های 2 بازمانده از یک جنایت جنگی» اشاره کرد و اظهار داشت: «شهره آئینه زدای»، «وحیدرضا آهی»، سید علی حسینی و «نسیم سجادیان» در این تئاتر به ایفای نقش می پردازند.

 

نعمت الهی به زمان اجرای این تئاتر اشاره کرد و گت: «عاشقانه های 2 بازمانده از یک جنایت جنگی» از شنبه ۱۵ آبان به مدت هفت شب از ساعت ۲۰ در خانه هنر «استاد ضابطی» واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم به اجرا در می آید.

 

وی عنوان کرد: انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم در اجرای این تئاتر همکاری دارند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه ۶ مکان برای رزرو بلیط برای دیدن این تئاتر در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: از علاقمندان به هنر تئاتر برای شرکت در این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک دعوت می کنیم.

 

 

کد خبر 1113333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha