تلاش جهادی بچه‌های مسجد برای مردمی سازی فرهنگ و هنر

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به تلاش جهادی بچه‌های مساجد برای مردمی سازی فرهنگ و هنر، گفت: این رویه لبیک به مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدنقی یارمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه نشست معاونان و مدیران ستادی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور (فهما) اقدام خوبی بود، اظهار کرد: این نشست برای مردمی سازی فرهنگ و هنر با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد موثر بوده است.

 

مدیر ستاد فهمای استان زنجان افزود: مردمی سازی فرهنگ و هنر توسط بچه های مسجد به بهترین شکل اجرا می شود و بچه های مسجد در دوره کرونا نیز فعالیت های‌شان در این زمینه را به خوبی انجام دادند و رویداد ملی فهما و وجود پورتال بچه های مسجد توانست موجب تداوم برنامه های کانون های مساجد در دوره کرونا شود.

 

یارمحمدی گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در مردمی سازی فرهنگ و هنر با محوریت مسجد حتما بیشتر از گذشته فعال خواهند شد.

 

وی ادامه داد: قطعا مسجد بهترین مکان برای مردمی سازی فرهنگ و هنر است بنابراین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تلاش می کنند از ظرفیت این خانه های خدا و روحیه جهادی و انقلابی بچه های مسجد در تحقق این موضوع بهره مند شود.

 

رئیس ستاد فهمای استان زنجان خاطرنشان کرد: مردمی سازی فرهنگ و هنر لبیک بچه های مسجد به سخنان مقام معظم رهبری است که اعضای کانون های مساجد این استان با روحیه جهادی خود به صورت شبانه روزی در این زمینه تلاش می کنند.

کد خبر 1113383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha