کاهش زمان صدور پروانه تاسیس آموزشگاه‌های آزاد در استان لرستان

ابراهیمی گفت: زمان صدور موافقت‌نامه اصولی و پروانه تاسیس آموزشگاه‌های آزاد در این استان از هشت ماه به سه روز کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «میترا ابراهیمی» امروز(15 آبان) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: توسعه آموزش های فنی و حرفه ای بستر تقویت اشتغال و توانمند سازی جوانان است.

 

مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان از برنامه ریزی به عمل آمده برای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای خیر داد و افزود: زمان صدور موافقت‌نامه اصولی و پروانه تاسیس آموزشگاه‌های آزاد در این استان از هشت ماه به سه روز کاهش یافته است.

 

وی ادامه داد: پیش‌ از این صدور پروانه تاسیس آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای بیش‌ از هشت ماه بطول می‌انجامید اما با تایید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای سیاست جدید سازمان فنی و حرفه‌ای، اکنون صدور موافقت‌نامه اصولی ظرف سه روز انجام می‌شود.

 

ابراهیمی بیان کرد: با توجه به فراهم شدن زیرساخت های لازم برای اجرای سیاست‌ جدید مبنی‌ بر صدور موافقت‌نامه اصولی سه‌ روزه برای متقاضیان آموزشگاه‌های آزاد در لرستان، طی یک ماه گذشته ۴۵ موافقت‌نامه اصولی برای درخواست کنندگان خوشه‌های مختلف خدمات، صنعت، فرهنگ، هنر و کشاورزی صادر شده‌ است.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای استان لرستان اظهار کرد: مهارت‌افزایی جویندگان کار اولویت اصلی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان است و تسریع در تاسیس آموزشگاه‌های آزاد منجر به حضور بیشتر افراد ماهر در بازار کار خواهد شد.

 

کد خبر 1113443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha