ورود دادگستری اشتهارد مشکلات ۳۰۰ نیروی کار کارخانه صنعتی را رفع کرد

بستامی با اعلام خبر حل مشکل ۳۰۰ نیروی کار کارخانه ای در اشتهارد گفت: با ورود دادگستری شهرستان اشتهارد به منظور رفع مشکلات این کارخانه زمینه اشتغالزایی ۴۰۰ نفر در آینده فراهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی بستامی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر حل مشکل ۳۰۰ نیروی کار کارخانه ای در اشتهارد گفت: با ورود دادگستری شهرستان اشتهارد به منظور رفع مشکلات این کارخانه زمینه اشتغالزایی ۴۰۰ نفر در آینده فراهم شد.

 

رئیس دادگستری اشتهارد افزود: کارخانه فراگستر بیستون یکی از کارخانه های بزرگ در زمینه تولید و ساخت دکل های برق است که با مشکلاتی مواجه بود. 

 

وی اظهار کرد: مشکل جدی این کارخانه در اولین نگاه مبحث تأمین مواداولیه بود که با توجه به اهمیت کمی و کیفی محصول از رقابت با دیگر کارخانه های تولیدی بازار عقب افتاده بودند. 

 

وی ادامه داد: قریب به یکسال از مشکلات این کارخانه می گذشت که در نهایت با ورود دادستانی از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت این مشکلات بررسی شد. 

 

رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد خاطرنشان کرد: مبتنی بر طرح تحول قضایی دادگستری استان البرز در راستای پشتیبانی و مانع زدایی موانع تولید از این کارخانه برداشته شد و به زودی کدبورسی کارخانه فعال می گردد. 

 

 

کد خبر 1113449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha