وبینار «آشنایی با پدافند غیرعامل در کتابخانه های عمومی» برگزار شد

حجت الاسلام سبزیان گفت: وبینار «آشنایی با پدافند غیرعامل در کتابخانه های عمومی» در استودیو کتاب اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین «علی اکبر سبزیان» امروز شنبه (۱۵ آبان) در وبینار «آشنایی با پدافند غیرعامل در کتابخانه های عمومی» با اشاره به برگزاری این وبینار گفت: امیدوارم برگزاری وبینار «آشنایی با پدافندغیرعامل در کتابخانه های عمومی» باعث افزایش دانش ما در حوزه پدافند غیرعامل شود. 


 مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در رابطه با تعریف پدافند غیرعامل افزود: پدافند غیرعامل به معنای کاهش آسیب پذیری نیروهای انسانی، تجهیزات و اسناد یک سازمان و کشور را در مقابله با عملیات خصمانه و مخرب دشمن در مواقع بحران است. ممانعت از دستیابی دشمن به اطلاعات در حوزه تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم یک از اقدمات پدافند غیرعامل محسوب می شود. 


جت الاسلام و المسلمین سبزیان با اشاره به بحث جنگ نرم دشمن با هدف گیری نسل جوان جامعه، افزایش دانایی و آگاهی کتابداران را به عنوان افسران جبهه دانایی با موضوع پدافند غیرعامل را مهم خواند.

 

جواد نجفی، نیز با تبریک هفته پدافند با استانداران، بخشداران، مدیران و تمامی کسانی که به نحوی وظیفه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی را برعهده دارند، گفت: حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی باعث رشد و تعالی جامعه موثر است و در این میان کتابداران وظیفه مهم پدافندی فرهنگ سازی و رشد و تعالی فرهنگ در سطح جامعه را ایفا می کنند. 


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی افزود: در واقع کتابداران در حوزه پدافند غیرعامل وظیفه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را برعهده دارند. 

 

گفتنی است، در ادامه این وبینار جلسه پرسش و پاسخ با کتابداران و با حضور حمید قاسمی، معاون مجموعه پدافند غیرعامل ورئیس تهدیدات خاص و سایبری استانداری خراسان رضوی در خصوص نقش کتابخانه ها در پدافند غیرعامل برگزار شد.

کد خبر 1113480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha