معاونین استاندار اصفهان معرفی شدند

«مهران زینلیان» و «مصطفی حضری» به ترتیب به عنوان معاونین هماهنگی عمرانی و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان منصوب و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سید رضا مرتضوی پس از انتصابش به عنوان استاندار اصفهان، تغییرات مدیریتی را آغاز کرد و طی هفته های گذشته حراست و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی را منصوب و این هفته هم معاونین هماهنگی عمرانی و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان معرفی کرد.

 

استاندار اصفهان در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی گفت: تغییر و تحولات اداری به انجام اقدامات جدید منجر خواهد شد که در این مسیر مدیران باید زمینه جذب مردم و رونق فعالیت ها را رقم بزنند.

 

«سید رضا مرتضوی »ادامه داد: تمام تلاش و همت مسئولین برای خدمت گزاری به جامعه و کسب رضایت الهی باشد و نباید ابن بستر و فرصت ایجاد شده را به راحتی از دست داد.

 

وی استفاده از نیروهای توانمند برای حوزه های مختلف را ضروری خواند و اذعان داشت: علاوه بر تخصص، توانایی در حوزه های اجتماعی و اداراکی و ارتباط گیری با جامعه و دیگر نهادها نیز بین مسئولان وجود داشته باشد.

 

استاندار اصفهان با بیان اینکه این تغییر و تحولات موجب تولیدی دیگر در سازمان و نهادهای دولتی خواهد شد، تصریح‌کرد: در جلسات معارفه قصد قضاوت نسبت به عملکرد مدیران را نداشته چرا که هر فردی در پست های مختلف نقش خود را ایفا می کنند.

 

وی استفاده از تجربیات مسئولان قبلی را مهم دانست و گفت: حرکت روبه جلو و سازنده مدیریتی نیازمند تجربه های گذشته و تلاش بیشتر در این حوزه کاری و مشورت با متخصصین و صاحب نظران است.

 

در این نشست که مدیران تحت مجموعه معاونت ها نیز حضور داشتند، از تلاش های حجت اله غلامی که از سال 97 متصدی معاون عمرانی استانداری اصفهان و سخنگوی ستاد کرونا بود تقدیر و مهران زینلیان که عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان است جایگزین وی شد.

 

استاندار اصفهان امروز همچنین با تقدیر فعالیت ایوب درویشی از سال 98 تاکنون در سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی تقدیر کرد و مصطفی خضری با سابقه فعالیت در وزارت راه و شهرسازی و مشاوره در شرکت های مختلف و بخش های دولتی جایگزین وی شد.

 

کد خبر 1113547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha