طرح ترنم فهما ۱۴۰۰ در کانون های مساجد لرستان برگزار می شود

ابدالی پور گفت: طرح ترنم فهما ۱۴۰۰ به صورت حضوری و غیر حضوری در مساجد استان لرستان همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح ترنم فهما هم‌زمان با ماه ذی‌الحجه آغاز شده است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی از ویژگی‌های کانون‌های فرهنگی هنری پویا است، افزود: برنام های آموزشی در راستای توانمند سازی و مهارت افزایی از اهداف و رویکرد طرح آموزشی ترنم است.

 

وی خاطرنشان کرد: تلاش می شود با برگزاری دوره های آموزشی برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد زمینه لازم برای ارتقای علمی و عملی نخبگان فرهنگی مساجد فراهم شود.

 

ابدالی پور با اشاره به اینکه گام نخست این طرح ملی تا پایان آذر امسال ادامه دارد، افزود: دوره‌های در نظر گرفته در این طرح به صورت مجازی و حضوری تعریف شده‌اند و دوره های آموزشی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

 

دبیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی تلاش می‌کنند در قالب‌های نوین مردم، کودکان و آحاد ملت را جذب کرده تا در مسجد با پروردگار ارتباط برقرار کنند،‌ برای این کار نیز نیازمند آموزش بوده و آموزش مقطع خاصی ندارد.

کد خبر 1113659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha