۱۲ هزار نفر از معلولان در گلستان نیازمند ویلچر/ ۱۰۰ ویلچر اهدا شد

حسینی با بیان اینکه ۱۲ هزار از این افراد نیازمند ویلچر هستند، گفت: از این تعداد یک هزار و ۷۳۹ نفر از در اولویت دریافت ویلچر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدمهدی حسینی» ظهر امروز (یکشنبه ۱۶ آبان) در آیین پویش مثبت حرکت، و اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر به معلولان استان، گفت: ۵۴ هزار معلول تحت پوشش واحد توانبخشی گلستان هستند که معلولیت ۴۰ درصد آنها متوسط به بالا است.

 

مدیرکل بهزیستی گلستان با بیان اینکه ۱۲ هزار از این افراد نیازمند ویلچر هستند، افزود: از این تعداد یک هزار و ۷۳۹ نفر از در اولویت دریافت ویلچر هستند.

 

وی ادامه داد: بهزیستی به تنهایی نمی تواند نیاز این تعداد از معلولان را رفع کند و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری همه ارگان ها باید در این زمینه همکاری کنند.

 

حسینی اظهارداشت: پویش ایران همدل، پویش مهر، پویش رمضان و پویش چرخ زندگی برای خدمات رسانی به معلولان انجام در سراسر کشور انجام شده است.

 

وی، اهدای ۲۷۰ دستگاه تبلت به مبلغ ۸ میلیارد تومان، ۳ هزار و ۷۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۵ میلیارد و ۷۰۰ هزار تومان و توزیع ۶۰ میلیارد بسته معیشتی بین نیازمندان را از اقدامات صورت گرفته در استان برشمرد.

 

 

 

کد خبر 1113765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha