توزیع نهمین محموله طرح «نذر قربانی اول ماه» به استان کرمانشاه

حجت الاسلام کلات پور ، گفت: با همت موسسه حضرت خديجه(س) و خيرين برنامه سمت خدا، نهمین محموله گوشت گوسفندي جهت توزيع ميان خانواده هاي نيازمند، به کرمانشاه ارسال و توزیع شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین افشین کلات‌پور  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  اين محموله از گوشت هاي قرباني امروز ۱۶ آبان ماه با کاميون يخچال دار به کرمانشاه انتقال داده شده است.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان کرمانشاه افزود:  طرح نذر قربانی در ابتدای هر ماه قمری با مشارکت خیرین نیک اندیش از سراسر ایران اسلامی و از سوي کانون فرهنگي حضرت خديجه(س) قم و برنامه تلويزيوني سمت خدا با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور(فهما) اجرا می شود.

 

وي  خاطر نشان کرد: اين محموله شامل ۱۲۰۰بسته گوشت گوسفندي است که هر بسته داري يک و نيم کيلوگرم وزن است در شهرستان های کرمانشاه ، اسلام آبادغرب و هرسین  با حفظ آبرو توزیع شده است.

 

حجت الاسلام کلات پور تصریح کرد:  روند ثبت نام اسامی خانواده های عزتمند و آسیب دیده با معرفی و تأیید از سوی  کانون های فرهنگی هنری فعال در مساجد شهری و روستایی شهرستان های انجام شده و براساس آن بسته های گوشت توزیع می شود.

کد خبر 1113783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha