توزیع گوشت قربانی ماه ربیع الاول در آذربایجان غربی

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد آذربایجان غربی: حجت الاسلام اباذر بیگی گفت: بیش از یک هزار بسته در مرحله دوم گوشت قربانی ربیع الاول در آذربایجان غربی توزیع شد.

«حجت الاسلام اباذر بیگی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی در نهمین مرحله از طرح توزیع گوشت قربانی در آذربایجان غربی پخش شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد آذربایجان غربی افزود: نهمین مرحله نذر قربانی ماه ربیع الاول توسط برنامه تلویزیونی سمت خدا و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم از طریق کانون های مساجد انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه این قربانی ها توسط برنامه تلویزیونی سمت خدا و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم انجام می شود؛ افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد این نذر را توزیع می کنند.

 

این مسئول اظهار کرد: در این مرحله  یک هزار و 200 بسته گوشت به ارزش ریالی دو میلیارد و 700 میلیون ریال در شهرستان های  تکاب، شاهین دژ، نقده، پلدشت و ارومیه توزیع شد.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف از این نوع اقدامات استمرار کمک های مؤمنانه مد نظر مقام معظم رهبری به ویژه برای کارگران فصلی و اقشار آسیب دیده از کرونا است

کد خبر 1113811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha