طرح «نذر قربانی» به همت فعالان فهما خراسان شمالی اجرا شد

هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی نذری اهدایی خیرین موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم، ویژه طرح «نذر قربانی» با همکاری فعالان فهمای خراسان شمالی در سبد خانواده های نیازمند این استان قرار می گیرد.

«هاشم شیرازیان» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: یازدهمین مرحله از توزیع گوشت نذری قربانی در  این استان، در قالب هزار و 200 بسته یک و نیم کیلویی، اهدایی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و  خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا، به  دست نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی می رسد.

 

وی بیان کرد: این مرحله نیز با مشارکت  کانون های رابط استان و محوریت فعالان کانون امام سجاد (علیه السلام) بجنورد، انجام می گیرد و بسته های همدلی ارسالی با شناسایی خانواده های نیازمند و معرفی آنها توزیع می شود.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی اعلام کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش که از ابتدای سال گذشته آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از10 هزار و 800 هزار خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شده اند.

 

شیرازیان، اظهارکرد: 19 کانون فرهنگی و هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط در این امر همدلانه و خداپسندانه  مشارکت کردند.

 

وی گفت: کانون های تعیین شده می بایست تا 20 آبان ماه جاری اسامی سرپرستان خانواده های نیازمند را اعلام و ثبت کنند.

 

 

 

کد خبر 1113812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha