ارائه خدمات درمانی رایگان جامعه پزشکی جهرم به شهروندان محروم سروستان

زارعی گفت: اردوی جهادی سلامت پزشکان جهرمی به منظور خدمات دهی رایگان به اقشار محروم شهرستان سروستان انجام شد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح ویزیت رایگان محرومین به همت گروه جهادی «بوعلی سینا» شهرستان جهرم، سپاه و شبکه بهداشت شهرستان سروستان، در بیمارستان شهدای این شهر اجرا شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه جهرم افزود: این اقدام که چهارمین مرحله طرح ویزیت رایگان بیماران محروم و نیازمند بود پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه  قلب و عروق، چشم پزشکی،  نوزادان و کودکان، داخلی، زنان و زایمان، ارتوپدی، اعصاب و روان و جراح عمومی حضور داشتند.

 

وی بیان کرد: در این طرح ابتدا همه مراجعه کنندگان پایش و فشار خون، قند خون، bmi و  ... همه آنها چک و کنترل شده و بعد از ویزیت توسط پزشک عمومی و تایید آنها بیماران به پزشکان متخصص و فوق تخصص ارجاع و رایگان ویزیت شدند.

 

زارعی ادامه داد:‌ همچنین در این طرح، خدمات دیگری همچون سنوگرافی، آزمایشگاه، رادیولوژی، تست کرونا، اکو و نوارقلب و ... به مراجعه کنندگان ارائه شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم خاطرنشان کرد: در این طرح بیش از ۲۴۰  نفر از مردم ویزیت شده  و آموزش های خود مراقبتی و سلامت مانند دیابت، فشار خون بالا پوکی استخوان، چاقی و اضافه وزن، سیگار و عوارض آن و... در قالب توزیع تراکت و برشور انجام شد.

 

وی خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین را در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: بسیج که خود مولود انقلاب اسلامی است با حضور در تمام میادین و عرصه ها تمام توان خود را جهت اعتلای ایران اسلامی به کار گرفته است.

 

زارعی همچنین از همکاری همه پزشکان و پرستاران، مجمع خیرین سلامت، فرمانداری سروستان و جهرم، دانشگاه علوم پزشکی جهرم، گروه توپخانه ۵۶ «حضرت یونس»، بسیج جامعه پزشکی جهرم و فرماندهان و بسیجان حوزه ها و پایگاه های بسیج سروستان و سپاه جهرم قدردانی کرد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم در پایان اظهار کرد: همچنین پنجمین مرحله بیمارستان جهادی جمعه آینده ۲۱ آبان در سروستان برگزار می شود.

 

کد خبر 1113927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha