باغ پرندگان قم تا پایان آبان ماه راه‌اندازی می‌شود

ذاکریان از راه‌اندازی باغ پرندگان قم تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

عباس ذاکریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به پروژه باغ پرندگان قم گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های تفریحی و توریستی در قم به شمار می‌رود که عملیات احداث آن انجام‌شده است.
 

معاون شهردار قم گفت: باغ پرندگان قم در بین دره خیابان منتهی به شهرک قدس و میدان مفید دایر شده که در موقعیت مکانی بسیار خوبی است.
 

وی بیان داشت: باغ پرندگان قم، دارای فضاهای نگهداری پرندگان و همچنین برکه آب حضور پرندگان است که توانسته یک فضای تفریحی و شاد را برای همشهریان ایجاد کند.


ذاکریان در خصوص فعالیت این پروژه گفت: مراحل فضاسازی باغ پرندگان قم به اتمام رسیده است اما به دلیل مشکلاتی از قبیل کرونا و آنفلوانزا نتوانستیم به بهره‌برداری برسانیم.


معاون شهردار قم گفت: با توجه به فروکش کردن کرونا و همچنین تزریق واکسن آنفلوانزا به پرندگان، مشکلات برطرف و کل اقدامات صورت گرفته است و امیدواریم تا پایان آبان ماه سال جاری، راه‌اندازی شود.


وی عنوان داشت: با توجه به مشکلات به وجود آمده برای سرمایه‌گذار و ضررهای مالی ، در جلسه شورای اسلامی شهر قم مصوب شد که به وی کمک مالی برای راه‌اندازی پروژه و در اختیار قرار دادن همشهریان شود.
 

ذاکریان گفت: همچنین موضوع ایجاد فضای سبز و نگهداری آن بر عهده سازمان فضای سبز شهرداری است که اقدامات لازم در این خصوص نیز انجام‌شده است.

کد خبر 1113958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha