دوره فرهنگی مدیران و رابطان کانون های مساجد لرستان برگزار می شود

ابدالی پور گفت: دوره اردویی_ فرهنگی مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان برگزار می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح ترنم فهما به صورت حضوری و غیر حضوری در کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور درحال برگزاری است.

 

وی افزود:در قالب طرح فهما  دوره آموزشی در قالب دوره اردویی و فرهنگی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان ادامه داد: افزایش سطح آگاهی مدیران کانون ها به عنوان پیشگامان عرصه اجرای برنامه های فرهنگی در مساجد از اهداف این دوره اردویی وآموزشی است.

  

وی با اشاره به سرفصل های محتوای دوره آموزشی،  ادامه داد: ضرورت و جایگاه کار تربیتی در فعالیت های فرهنگی، تشکیلات و جایگاه آن در فعالیت های فرهنگی  تربیتی، مبانی و شیوه های همگرایی و جریان سازی مجموعه ها و کانون های فرهنگی، مدیریت اسلامی فرهنگی و ارتباط با جذب حداکثری، شیوه های برنامه ریزی موثر فرهنگی، چارت نویسی و طرح ریزی سازمانی برای این دوره درنظر گرفته شده است.

 

ابدالی پور افزود: محتوای آموزشی به گونه ای انتخاب شده است که برای مدیران کانون های مساجد در عمل و اجرا سودمند باشد و بتوانند در اداره هرچه بهتر کانون و اجرای برنامه در مساجد به کار گیرند.

 

وی با اشاه به برگزاری دوره‌های آموزشی از ویژگی‌های کانون‌های فرهنگی هنری پویا است، افزود: برنام های آموزشی در راستای توانمند سازی و مهارت افزایی از اهداف و رویکرد طرح آموزشی ترنم است.

 

ابدالی پور خاطرنشان کرد: تلاش می شود با برگزاری دوره های آموزشی برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد زمینه لازم برای ارتقای علمی و عملی نخبگان فرهنگی مساجد فراهم شود.

 

وی با اشاره به اینکه گام نخست این طرح ملی تا پایان آذر امسال ادامه دارد، افزود: دوره‌های در نظر گرفته در این طرح به صورت مجازی و حضوری تعریف شده‌اند و دوره های آموزشی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

 

دبیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی تلاش می‌کنند در قالب‌های نوین مردم، کودکان و آحاد ملت را جذب کرده تا در مسجد با پروردگار ارتباط برقرار کنند،‌ برای این کار نیز نیازمند آموزش بوده و آموزش مقطع خاصی ندارد.

کد خبر 1113976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha