استقبال جوانان کانون از برپایی رواق کتاب

مرادی، گفت: برای جوانان و اعضای کانون کتاب تهیه و در اختیارآنها قرار دادیم و با توجه به این استقبال رواق کتاب را ایجاد کردیم.

طاها مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: طی دو سال اخیر به دلیل ویروس کرونا برای اجرای بسیاری از برنامه ها محدودیت اعمال شده است ولی جوانان و اعضا کانون با همین مشکلات کنار آمده و فعالیت می کنند.

 

 

مسئول کانون روستایی نبوت جوانرود افزود:به دلیل استقبال بی نظیر اعضا طی هفته  دو یا سه روز کلاس احکام  و قرآن  و بعداز نماز جمعه نیز برای دره سنی بزرگسالان کلاس قرآن با رعایت پروتکل ها بهداشتی اجرا می شود.

 

وی با اشاره به فعالیت کانون تا قبل از شیوع ویروس کرونا خاطر نشان کرد: تا قبل از شیوع ویروس کرونا که کلاس‌ها حضوری بود ، از طرف کانون بازی های بومی محلی، برگزاری اردو به شهر های جوانرود ، پاوه و کرمانشاه  با شرکت همه جوانان و  هفته ای یکبار در درباره مسائل مختلف دینی دور هم جمع و بحث می کردیم ولی  متاسفانه کرونا مانع از برگزاری این برنامه شده است.

 

مرادی تصریح کرد: در ایام مختلف همچون تاسوعا و عاشورای حسینی برنامه هایی همچون خواندن قرآن ، روزه گرفتن ، پذیرایی از مردم روزه دار با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی اجرا  شد.

 

مسئول کانون روستایی نبوت جوانرود اظهار کرد: در ایام ماه ربیع الاول مراسم مولود خوانی در مسجد روستا برگزار  و مورد استقبال جوانان و اعضای روستا قرار گرفت.

 

وی با اشاره به برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم گفت: جوانان کانون به همراه  امام جمعه ، مسئول و رابط کانون ، هیئت امنا مسجد و چند ریش سفید  از خانواده شهدا و جانبازان سرکشی کردند.

کد خبر 1113985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha