برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی در ۱۷۱ واحد آموزشی فومن

بیتا گفت: انتخابات شورای دانش‌آموزی به صورت همزمان در ۱۷۱ واحد آموزشی فومن برگزار می‌شود.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی با شعار «شورای دانش‌آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن افزود: این انتخابات 19 آبان ماه به صورت همزمان (حضوری و غیرحضوری از طریق شبکه شاد) در 171 واحدآموزشی شهرستان برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه مدیران مدارس زمینه برگزاری با شکوه انتخابات شوراهای دانش‌آموزی را مطابق شیوه‌نامه شورای دانش‌آموزی فراهم می‌کنند گفت: این انتخابات تمامی دوره های تحصیلی با جمعیت بالای 30 نفر دانش آموز به استثنای دوره اول ابتدایی را شامل می شود.

 

بیتا با توجه به بازگشایی حضوری کلاس‌های درس از 15 آبان تصریح کرد: در گام دوم بازگشایی مدارس تعداد 2 هزار و 150  دانش‌آموز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بر اساس الگوی بازگشایی مدارس، راهی کلاس‌های درس شدند.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن بیان کرد: از سوم مهر ماه در گام اول بازگشایی مدارس تعداد 118 واحدآموزشی در مناطق روستایی آموزش را به صورت حضوری آغاز کرده‌اند و از 15 آبان ماه مدارس متوسطه دوم اعم از متوسطه نظری و هنرستانها(دولتی و غیر دولتی) با رعایت الگوی بازگشایی، مجوز آموزش حضوری را دریافت می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: رعایت کامل دستورالعمل (06)  و تشکیل کمیته سلامت در مدرسه- رعایت سقف تعداد 15 دانش آموز برای هر کلاس و در صورت لزوم گروه بندی دانش آموزان- تلاش و همت  بیشتر در جهت تکمیل واکسیناسیون دانش آموزان از موارد مهمی است که باید مورد توجه و نظارت مدیران مدارس باشد.

 

 

کد خبر 1114000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha