نشست مشترک هیأت امنای قرارگاه فرهنگی استان کرمان با حضور رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد

نشست مشترک هیأت امنای قرارگاه فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی؛ نشست مشترک هیأت امنای قرارگاه فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی، عصر دوشنبه(۱۷ آبان) با حضور محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار شد.

 

 

این نشست با حضور مسئولین ارشد استان، اعضای هیأت امنای قرارگاه فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران ارشد بنگاه های اقتصادی استان به میزبانی کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد.

 

 

 

علاوه بر این، صبح امروز نیز نشست شورای راهبردی مدیران ارشد استان کرمان به میزبانی کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار، فرمانده سپاه ثارالله استان، مجمع نمایندگان استان و جمعی از مدیران ارشد استان برگزار شد.

 

 

در این نشست موضوع مطالعات عملیات اجرایی دسترسی به آب های ژرف به عنوان یکی از اولویت های مهم کشوردر دستور کار قرار گرفت.

 

 

 

دکتر محمدرضا پورابراهیمی گفت: در جلسات اخیر کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر نیرو موضوع مدیریت منابع انرژی و منابع آبی کشور برای بنگاه های اقتصادی در دستور کار قرار گرفت و به دلیل لزوم تأمین منابع آب برای بخش صنعت و شرایط عدم توسعه در استان های خشک و کم آب کشور  مقرر شد موضوع مطالعات و  عملیات اجرایی دسترسی به آب های ژرف  یکی از اولویت های مهم کشور قرار بگیرد.

 

 

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: با توجه به نتایج بسیار مهم عملیات اجرایی فاز سوم در منطقه سیستان و بلوچستان که به نتیجه مطلوب رسیده، پیشنهاد اینجانب تشکیل کارگروه تخصصی با همکاری  کمیسیون اقتصادی مجلس و با محوریت مدیریت عالی دولت در استان کرمان است.

 

 

 

 

دکتر پورابراهیمی اظهار کرد: در ضمن گروه مشاورین کمیسیون اقتصادی در جلسه آتی شورای راهبردی مدیران استان کرمان گزارش مطالعات دسترسی به آبهای ژرف در کشور را ارائه و برنامه مطالعات و عملیات اجرایی در استان کرمان را پیشنهاد خواهد داد.

 

 

کد خبر 1114199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha