لزوم همکاری همه مسئولان شهری در جهت حل معضل پس زدگی فاضلاب در آبادان

آغاجری با بیان اینکه حل معضل و مشکل پس زدگی فاضلاب در آبادان نیازمند همکاری مسئولان همه دستگاه ها است گفت: اگر مسئولان شهری وظیفه خود را با هماهنگی هم انجام دهند می‌توان مشکل پس زدگی‌های فاضلاب این شهرستان را رفع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «محمد آقاجری» عصر امروز (دوشنبه ۱۷ آبان) در نشست بررسی راهکاری‌های پیشگیری از آبگرفتگی‌های احتمالی و پس زدگی‌های فاضلاب در آستانه فصل بارندگی که با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب، مدیرعامل شرکت گاز خوزستان، امام جمعه و دیگر مسئولان شهری در دفتر نهاد امامت جمعه آبادان برگزار شد اظهار کرد: برای حل مشکلات و معضلات حوزه فاضلاب در آبادان نیاز به همکاری بین بخشی همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی است.

 

بازرس کل استان خوزستان افزود: اگر همه مسئولان شهری وظیفه خود را با هماهنگی هم انجام دهند مشکلات آب‌های سطحی و پس زدگی‌های فاضلاب آبادان رفع خواهد شد.

 

وی از اعلام آمادگی پالایشگاه آبادان برای همکاری با شهرداری و آبفای این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: باید از اینگونه همکاری‌ها به نحو شایسته بهره گرفت و نهایت استفاده برد.

 

در ادامه این نشست نیز «حسین حمیدپور» از شناسایی نقاط اساسی شهر در حوزه دفع آب‌های سطحی در شهر آبادان خبر داد و بیان کرد: تمام تلاش نیروهای زحمتکش شهرداری آبادان این است که این نقاط آسیب‌پذیر که همگی شناسایی شده‌اند را ظرف مدت ۱۰ روز آینده لایروبی کنند.

 

شهردار آبادان تاکید کرد: برای تکمیل لایروبی‌ و دفع آب‌های سطحی نیازمند تجهیزاتی هستیم که از استان درخواست شده است.

 

«عبدالله ابول‌پور» نیز در ادامه این نشست بر عدم افزایش حق اشتراک گاز در چند سال اخیر تاکید کرد و ادامه داد: برای اشتراک پذیری بیشتر با یک فرصت دیگر به شهروندان جهت اقدام به لوله‌کشی گاز و دریافت اشتراک، گاز‌های کپسولی (سیلندر) را حذف می‌کنیم.

 

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان از گازرسانی صددرصدی در شهرستان آبادان به شهروندان خبر داد و یاد آور شد: در ثبت اشتراک همچنان حفره خالی وجود دارد و اشتراک پذیری انجام نشده است.

 

کد خبر 1114223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha