برگزاری کلاس‌های دانشگاهی به صورت حضوری در آستارا

امامی از برگزاری کلاس‌های عملی و کارگاهی مرکز علمی-کاربردی بندر آستارا به صورت حضوری خبر داد.

«گیتی امامی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: کلاس‌های مهارتی نیاز مبرم به حضور و کار عملی دارد، بر این اساس مرکز علمی-کاربردی آستارا از هفته آینده کلاس‌های عملی و کارگاهی را به صورت حضوری برگزار می‌کند.

 

رییس مرکز علمی-کاربردی بندر آستارا با بیان‌ اینکه دانشجویانی که واکسن کرونا تزریق نکرده باشند حق شرکت در کلاس‌ها را ندارند، افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مرکز لازم است و متولیان این واحد علمی توجه جدی به استفاده دانشجویان از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از تجمع خواهند داشت.

 

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سلامت خود را تضمین کنند، گفت: دانشجویانی که احساس بیماری دارند هرگز سر کلاس‌های دانشگاه حاضر نشوند و به دانشگاه اطلاع دهند. 

 

امامی با اشاره به اینکه مرکز علمی-کاربردی بندر آستارا دارای بیش از ۳۰۰ دانشجو است، گفت: این دانشجویان در ۱۱ کد رشته این مرکز تحصیل می‌کنند.

 

رییس مرکز علمی-کاربردی بندر آستارا با بیان‌اینکه این مرکز در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است، خاطرنشان‌کرد: ۵۰ استاد با مرکز علمی- کاربردی بندر آستارا همکاری دارند.

کد خبر 1114246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha