اهدای ۳۰ عدد کیف و لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند

حجت الاسلام احمدی، از اهدای ۳۰ عدد کیف و لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند خبر داد.

حجت الاسلام  «رضااحمدی» ضمن تبریک روز دانش آموز و هفته بسیج دانش آموزی بر تبیین فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: دانش آموزان امروز باید با رشادت ها و از خود گذشتگی دانش آموزان پیرو خط امام و ولایت آشنا شوند و خود نیز در این مسیر گام بردارند.

 

 

امام جماعت مسجد باب الحوائج اراک، به اهمیت کمک به نیازمندان و محرومین تاکید کرد و افزود : کمک به نیازمندان و محرومین از دستورات دینی ما است و همگان باید در این راستا تلاش کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان نیازمند هم باید همانند دیگر دانش آموزان به امر تحصیل علم و دانش بپردازند، بیان کرد: کمک های خیرین می‌تواند در این راستا راهگشا باشد.


امام جماعت مسجد باب الحوائچ اراک با اشاره به اینکه مسجدباب الحوائج، قنات ناصری شهر اراک با همدلی و همرای امام جماعت و جمعی از خیرین و نمازگزاران اقدام به تهیه و اهدای  ۳۰ عدد کیف همراه بالوازم التحریر به دانش آموزان مسجدی کرده است، بیان کرد: این امربه مناسبت روزدانش آموز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز انجام شده است.


حجت الاسلام احمدی همچنین با اشاره به درخواست این مسجد به مجموعه کانون های مساجد استان مرکزی مبنی بر تاسیس کانون فرهنگی هنری، بیان کرد: امید است هر  چه زودتر بتوانیم با تاسیس کانون فرهنگی فعالیت های گسترده تری را در راستای اجرای فعالیت های فرهنگی و آموزشی و همچنین حذب جوانان به مساجد انجام دهیم.

کد خبر 1114304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha