۳۰ آذر پایان مهلت ثبت نام پانزدهیمن دوره جشنواره قرآنی مدهامتان

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادهای درخشان در حوزه امور قرآنی است، گفت: ۳۰ آذر پایان مهلت ثبت نام پانزدهیمن دوره جشنواره قرآنی مدهامتان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: فراخوان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در در سطح کانون های مساجد این استان اعلام و توزیع شده است.

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور» با بیان اینکه کار ثبت نام پانزدهیمن دوره مسابقات قرانی مدهامتان از ۷ آبان ماه سال جاری آغاز شده است، ابراز کرد: علاقه مندان به شرکت در جشنواره قرآنی مدهامتان تا ۳۰ آذرماه سال جاری با مراجعه به سامانه بچه های مسجد در این دوره از جشنواره ثبت نام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در سال جاری در ۱۰ رشته برگزار می شود، گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی،مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی ثبت نام کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام تصریح کرد: در این دوره از جشنواره قرآنی مدهامتان در سه رده سنی زیر هفت سال، 7 تا 16 و 16 تا 30 سال برگزار می شود و امسال نیز بخش جلسات سنتی مساجد و کانون های مساجد به منظور استعدادیابی نیز این دوره از  مسابقات به عنوان یک رشته اصلی افزوده شده است.

 

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه فرآیند ثبت نام در پانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده است، ابراز کرد: اعضای کانون های مساجد استان و علاقه مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می توانند فیلم مربوط به  فعالیت قرآن خود را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مرحله استانی این دوره از مدهامتان همانند سال گذشته از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.irبرگزار می شود، تصریح کرد: خانم زینب پورتیمور از استان ایلام در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان توانست در رشته تلاوت نور رتبه برتر را کسب کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با دعوت از علاقه مندان و اعضای کانون های مساجد استان برای شرکت در این دوره از جشنواره، خاطرنشان کرد: استان ایلام دارای استعدادهای درخشانی در حوزه فعالیت های قرآنی است وجشنواره قرآنی مدهامتان فرصت مناسبی در راستای شناسایی این استعدادها به شمار می رود.

 

کد خبر 1114346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha