بیش از ۲ هزار دانش آموز از خدمات کمیته امداد ملایر بهره مند هستند

خراسانی گفت: بیش از ۲ هزار دانش آموز و ۱۷۰ دانشجو از خدمات مختلف کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایربهره مند هستند.

«علی خراسانی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان  در ملایرگفت: در حال حاضر 2 هزار و 60 دانش آموز نیازمند و  170 دانشجوی بی‌بضاعت  زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند که این دانش‌اموزان از خدمات مختلف این نهاد در زمینه‌های مختلف بهره‌ مند هستند

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه بیش از 8 هزار و 500 حامی از ایتام و فرزندان طرح محسنین این نهاد حمایت می‌کنند گفت: کمک‌های حامیان نیز به صورت مستمر و یا پراکنده به حساب ایتام و فرزندان طرح محسنین واریز می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر تصریح کرد: همه ساله کمک هزینه تحصیلی نیز به حساب دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش واریز می‌شود  که  این کمک هزینه از 200 تا 400 هزار تومان  است.

وی بیان اینکه همه ساله در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و زیر پوشش جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور در آستانه بازگشایی مدارس برگزار می‌شود تصریح کرد: امسال نیز جشن عاطفه‌ها  از ۲۰ شهریور ماه کار خود را آغاز کرد و تا آخر مهر ماه ادامه داشت.

وی گفت:  با همکاری مراکز نیکوکاری و برپایی سه  پایگاه‌ جمع آوری کمکهای مردمی در سطح شهر ملایر امسال مردم ملایر بیش از 270 میلیون تومان کمک  نقدی و غیر نقدی در جشن عاطفه‌ ها داشتند که شامل 73 میلیون و 600 هزار تومان کمک نقدی و 205 میلیون تومان کمکهای غیر نقدی بوده است.

خراسانی با اشاره به اینکه این کمک‌ها بعد از جمع‌آوری  و بسته‌بندی در بین دانش‌آموزان نیازمند زیر پوشش کمیته امداد ملایر توزیع شد تصریح کرد: همچنین علاوه بر این کمکها 300  پک تحصیلی شامل کیف و  لوازم والتحریر از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در قالب طرح مهر تحصیلی به دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد اهدا شد.

 

کد خبر 1114432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha