بیست و پنجمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می شود

بیست و پنجمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، عصر امروز سه شنبه هجدهم آبانماه با حضور دکتر وحیدی در محل وزارت کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بیست و پنجمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، عصر امروز سه شنبه هجدهم آبانماه با حضور دکتر وحیدی در محل وزارت کشور برگزار می شود. در بیست و پنجمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا درکشور، به همراه لیست استان های موفق و ناموفق؛ آخرین وضعیت تامین واکسن کرونا (به تفکیک واکسن های وارداتی و تولید داخل) و روند اجرای طرح ملی واکسیناسیون توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین گزارش کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی از روند اجرای طرح سکوی هوشمند مدیریت بیماری کرونا ارائه می شود.

در این  جلسه، وزارت راه و شهرسازی؛ وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیروی انتظامی و هلال احمر درخصوص "آخرین وضعیت اجرای طرح غربالگری و کنترل مسافران خارجی ورودی از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی به کشور و بیان موانع و مشکلات احتمالی و راه کارهای تقویت نظارت و کنترل موثرتر "  گزارشی را ارائه خواهند کرد.

همچنین گزارش وزارت علوم؛ تحقیقات و فناوری از برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور بازگشایی دانشگاهها مطرح خواهد شد.

کد خبر 1114448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha