شرکت ۱۰۰ دانشجوی بسیجی در دوره نخبه پروری شهید دیالمه

نیازمند از شرکت شرکت ۱۰۰ دانشجوی بسیجی در دوره نخبه پروری شهید دیالمه در تهران خبر داد.

 «محسن نیازمند» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهار داشت: یکصد دانشجوی بسیجی برادر و خواهر در دوره آموزشی " رویداد ۱۴۳۵ و دوره نخبه پروری شهید دیالمه " بسیج دانشجویی گیلان شرکت کردند.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان افزود: این دوره در مرکز سیداالشهدای آبعلی تهران به مدت یک هفته از شنبه هفته جاری آغاز و تا جمعه ادامه دارد.

 

وی با اشاره به بازدید سرهنگ جعفری فرمانده سپاه فومن به همراه فرماندهان نواحی ماسال و رضوانشهر و خمام از روند برگزاری این دوره گفت: این دوره به‌منظور توانمندسازی مهارتی دانشجویان در حوزه مطالبه گری تخصصی در بخش های صنعت، کشاورزی، محیط زیست، مدیریت شهری، سلامت و منطقه آزاد برگزار شده است.

 

نیازمند اظهارداشت: دوره شهید دیالمه نیز در راستای "جهاد تبیین دانشجویان" به منظور آماده شدن برای اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری برگزار شده و در این راستا مباحثی چون جریان شناسی سیاسی، روش تحلیل سیاسی، اندیشه سیاسی امامین انقلاب، تهدیدات فضای مجازی و آشنا شدن با عوامل روانی دشمنان، اخرین تحول منطقه مطرح و بازخوانی می شود.

 

وی با اشاره به اینکه بسترسازی برای رشد استعدادها در حوزه‌های فرهنگی، جهادی، مطالبه‌گری، علمی و پژوهشی فراهم می‌شود تاکید کرد: در مجموعه بسیج دانشجویی به‌دنبال این هستیم که بتوانیم دانشجو را با یک رویکرد عمیق نسبت به مشکلات دانشگاه، جامعه و کشور وارد صحنه کنیم تا در جهت مطالبه‌گری و عمل جهادی اقدام کند.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سازمان بسیج دانشجویی مجموعه‌ای با قابلیت تولیدکننده نیروست خاطرنشان ساخت: با آموزش های لازم باید بستری فراهم کنیم تا دانشجوی بسیجی بتواند در قالب مطالبه‌گری در عرصه‌های مختلف و آسیب های اجتماعی و فرهنگی حضور پیدا کند.

 

کد خبر 1114463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha