رفع دغدغه های فرهنگی رهبری در اولویت قرار گیرد

حجت‌الاسلام بابائیان گفت: انتظار از بسیج بسیار است که باید منویات رهبری را پیگیری کند تا این مشکلات حل شود، سپاه ابرقدرت منطقه است و آمریکا را استحاله کرده است اما باید در بحث فرهنگی هم بتوانیم به قدرت و نفوذ مناسب برسیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام والمسلمین «عباس بابائیان»امروز(۱۸آبان) در مراسم تقدیر از زحمات فرمانده سابق حوزه بسیج خواهران شهر امیرکلا استان مازندران اظهار کرد: یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری ارتقای فرهنگ جامعه است که همه باید در مسیر محقق شدن فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) در جامعه تلاش کنیم.

 

 

امام جمعه امیرکلا افزود: در شرایط کنونی شاهد هستیم برخی از خرده فرهنگ های فعلی جامعه امروزی اصلا با ارزش‌های اسلامی تطبیق ندارد.

 

 

وی ادامه داد: بعد از ۴۳ سال انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و تلاش برای تمدن سازی اسلامی در جهان بسیار کارهاست که در جامعه خود باید انجام دهیم و متاسفانه نهادهای انقلابی و فرهنگی به وظایف قانونی خود عمل نمی کنند که جامعه به سمت هنجاری های نامطلوب پیش می رود.

 

 

حجت الاسلام بابائیان یادآور شد: رهبری آنقدر در موضوعات فرهنگی دغدغه دارند که به برخی از مسئولان فرمودند در پل صراط باید پاسخگوی من باشید.

 

 

وی گفت: نقش جامعه زنان در پرورش مردها، مدیران و جامعه اسلامی بسیار مهم است، استفاده از جایگاه ویژه بانوان با شاخصه های جامعه ای اسلامی امروز می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

 

 

حجت‌الاسلام بابائیان افزود: باید در راهی قرار بگیریم که به تمدن سازی اسلامی نزدیک شویم و این وظیفه اصلی ما است.

 

 

امام جمعه امیرکلا اذعان کرد: فاطمیه ها می آید اما تعداد اندکی فاطمی تربیت می شوند، نیمه شعبان می آید اما تعداد اندکی مهدوی تربیت می شود، محرم و رمضان و اربعین ها می آیند اما انسان های اهل بیتی کمتر تربیت می شوند چون شرکت در تمامی برنامه های این مناسبت ها باید با شعور و شور همراه باشد.

 

 

حجت الاسلام بابائیان تصریح کرد: ما تمام امیدمان به بسیج است، امید مقام معظم رهبری به نیروهای بسیج ولایت‌مدار و دلسوز ارزش های اسلامی است.

 

 

وی افزود: بانوان بسیجی باید تفکر فاطمی و زینبی را ترویج نمایند، خواهر «طاهری» فرمانده سابق بسیج خواهران امیرکلا همیشه در تمام برنامه ها و فعالیت های فرهنگی همراه با خانواده حضور و همت داشتند و اینگونه سعی کردند که باشند.

 

 

حجت‌الاسلام بابائیان گفت: انتظار از بسیج بسیار است که باید منویات رهبری را پیگیری کند تا این مشکلات حل شود، سپاه ابرقدرت منطقه است و آمریکا را استحاله کرده است اما باید در بحث فرهنگی هم بتوانیم به قدرت و نفوذ مناسب برسیم .

 

 

وی در پایان تاکید کرد: باید جوانان را به شکلی تربیت کنیم که نسل آینده سرشار از معنویت با روحیه انقلابی و شهادت طلبی باشد.

کد خبر 1114537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha