رفع تصرف ۷۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی و دولتی در خفر

فرشید نسب گفت: در راستای حفظ و صیانت از اراضی ملی، نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان خفر ساخت و ساز غیرقانونی در هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی این شهرستان را توقیف کردند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از خفر، «کوروش فرشیدنسب»، امروز (سه شنبه ۱۸ آبان) به خبرنگاران گفت: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خفر با اعلام این متصرفان در اراضی ملی پلاک ۱۰۹ مشهور به «خنک» به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع در این شهرستان اقدام به ساخت و ساز غیر قانونی و تخریب این اراضی کرده بودند که با هوشیاری  عملیات متوقف و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خفر افزود: پس از دریافت گزارش مبنی بر وقوع تخلف در این اراضی و ایجاد ساخت و ساز غیر مجاز توسط سودجویان بلافاصله واحد گشت به محل اعزام و با مشاهده تخریب اراضی ملی با توجه به تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور، مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی پس از اطلاع اقدام به رفع تجاوز متجاوزین به عرصه های منابع طبیعی کرده و متخلف پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع و معرفی شد.

 

فرشید نسب ضمن هشدار جدی به سودجویان و متصرفان اراضی ملی با بیان اینکه به هیج وجه اجازه تخریب، تصرف و تعرض به این اراضی داده نمی شود، تصریح کرد: منابع طبیعی با مجرمان و متخلفان در این حوزه بر اساس قانون به شدت برخورد می کند.

 

وی در پایان از  مردم طبیعت دوست شهرستان درخواست  کرد در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز و یا تخریب و تصرف در اراضی ملی، مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

کد خبر 1114539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha