مناطق حاشیه شهر در شرایط خوبی از نظر سرانه مکان تفریحی نیستند

ناصحی گفت: امیدوارم سرانه‌ها با عدالت توزیع شود، ما متوجه محدودیت ها هستیم اما مناطق حاشیه در شرایط خوبی از نظر سرانه مکان تفریحی نیستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مهدی ناصحی» امروز(۱۸ آبان) در مراسم افتتاح بخش اول فاز دوم بوستان چهل‌بازه گفت: امروز مشهد در عرصه ملی دربسیاری از شاخص ها همچون فضای سبز و فضاهای تفرجگاهی در شرایط خوبی است که مدیون زحمات شبانه روزی همکاران در شهرداری است.

 

نایب رئیس شورای شهر مشهد اضافه کرد: امیدوارم سرانه‌ها با عدالت توزیع شود، ما متوجه محدودیت ها هستیم اما مناطق حاشیه در شرایط خوبی از نظر سرانه مکان تفریحی نیستند.

 

وی ادامه داد: عنصر زمان موضوع مهمی است و طراحی ها در زمان خود انجام نمی‌شود، برخی پروژه ها مدت زیادی معطل طراحی است خواهشمندیم با رهنمود شهردار در حوزه مطالعات اقدامات تسریع شود.

 

«ایمان فرهمندی»نیز در حاشیه این مراسم گفت: امیدوارم اجرای پروژه‌های عمرانی در مسیر خدمت به مردم باشد، ما نهایت کمک و حمایت را خواهیم داشت، هر پروژه محدوده اثری دارد و در محدوده جغرافیایی خود تاثیرات مهمی در کیفیت زندگی و بهره برداری از خدمات خواهد داشت.

 

رئیس کمیسیون عمران،حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد افزود:این پروژه در مسیر مسیلی است که هیچ کاربری نداشت اما اکنون به فضای تفرجگاهی تبدیل شده است، نگاه ما این است که این اتفاق در تمام نقاط شهر رخ دهد.

 

وی اظهارداشت: رضایت مندی مردم و مجاوران علی بن موسی الرضا(ع) در جای جای شهر اهمیت دارد، از تیم شهردار می‌خواهیم با نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار سرعت پروژه‌ها را افزایش دهند تا شاهد رونق و توسعه در شهر باشیم.

کد خبر 1114581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha