حضور نماینده دادگستری و دادستانی در اتاق بازرگانی شیراز یک حرکت موثر است

شافعی گفت: حضور نماینده دادگستری و دادستانی در هر هفته در اتاق بازرگانی شیراز یک حرکت ارزشمند و موثر است که باید در سایر اتاق های بازرگانی کشور نیز اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامحسین شافعی»، امروز (سه شنبه 18 آبان) در دیدار با رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: دولت به دلیل وجود تورم لجام گسیخته، تحریم ها، خشکسالی و ... بدون کمک بخش خصوصی قادر به اداره کشور نیست.

رئیس اتاق بازرگانی ایران افزود: قوه قضائیه با اعلام راهکارهای حمایتی، امیدهای تازه ای بین فعالان اقتصادی ایجاد کرده و در حال حاضر کشور در وضعیت آزمون و خطا نیست و ریل گذاری حرکت کشور باید تغییر کند.

وی اضافه کرد: اگر در بخش اقتصاد بر اساس اصول درست اقتصادی حرکت کنیم موفق می شویم و امروز عمده مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه مالیات و بانک هاست که در اتاق ایران توانستیم مصوبه ای در کشور مبنی بر اینکه در کمیسیون های حل اختلاف مالیاتی انشا احکام توسط قاضی انجام شود، بگیریم.

شافعی تاکید کرد: توسعه کشور منحصر به تهران نیست و باید از استان ها شروع شود و سفرهای استانی را با این هدف شروع کرده ایم تا حرکت استان ها و تعامل بخش خصوصی و دولتی را ارج نهیم.

وی ادامه داد: حضور نماینده دادگستری و دادستانی در هر هفته در اتاق بازرگانی شیراز یک حرکت ارزشمند و موثر است که باید در سایر اتاق های بازرگانی کشور نیز اجرایی شود.

«حجت ‌الاسلام سید کاظم موسوی»، رئیس کل دادگستری استان فارس نیز در این دیدار گفت: دستگاه قضائی فارس برای حمایت و تقویت تولید تمام تلاش خود را می کند اما در حوزه قوانین با برخی قوانین کهنه روبرو هستیم که تا اصلاح نشوند در بسیاری از امور شاهد نابسامانی خواهیم بود.

کد خبر 1114613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha