برای عبور از مشکلات اقتصادی راهی جز اتکا به بخش خصوصی نداریم

ایمانیه گفت: بخش خصوصی و اتاق بازرگانی همکار اصلی دولت برای رفع مشکلات مردم و رونق اقتصادی می ‌دانیم و برای عبور از مشکلات اقتصادی راهی جز اتکا به بخش خصوصی نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (سه شنبه 18 آبان) در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: بخش خصوصی و اتاق بازرگانی همکار اصلی دولت برای رفع مشکلات مردم و رونق اقتصادی می ‌دانیم و برای عبور از مشکلات اقتصادی راهی جز اتکا به بخش خصوصی نداریم.

استاندار فارس ادامه داد: ۸۵ درصد تولید ناخالص فارس توسط بخش خصوصی تولید می شود و باید توجه به بخش خصوصی توجه بیشتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برنامه مدیریت ارشد فارس، جهش اقتصادی است و باید با فعالیت های خود زمینه جهش اقتصادی استان را فراهم کنیم و رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی با حل مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه ممکن می شود.

استاندار فارس تاکید کرد: همکاری اتاق بازرگانی با ستاد مدیریت بیماری کرونا برای تامین تجهیزات و نیازهای مراکز بهداشتی و درمانی قابل تقدیر است و امیدواریم در دولت سیزدهم شاهد حداکثر همراهی و هماهنگی اتاق بازرگانی با سیاست های دولت برای رونق اقتصادی باشیم.

کد خبر 1114615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha