یک کشاوز آستارایی ۲۵۰ کیلو برنج به نیازمندان کمک کرد

پورحنیفه گفت: یک کشاورز آستارایی ۲۵۰ کیلو برنج به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال به نیازمندان کمک کرد.

«محمد پورحنیفه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: یک کشاورز آستارایی ساکن بخش مرکزی این شهرستان ۲۵۰ کیلو برنج به نیازمندان کمک کرد.

 

مسئول گروه جهادی شهید مصطفی احمدی‌روشن بندر آستارا با بیان‌اینکه برنج اهدا شده از نوع هاشمی بود، افزود: ارزش برنج اهدایی ۱۱۰ میلیون ریال است.

 

وی با اشاره به اینکه این مقدار برنج در دوازدهمین مرحله توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود، تصریح‌کرد: برنج به همراه سایر اقلام غذایی در آذرماه سال جاری بین نیازمندان و اقشار کم درآمد شهرستان آستارا توزیع خواهد شد.

 

پورحنیفه گفت: گروه جهادی شهید مصطفی احمدی‌روشن در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده و این گروه ۱۰۸ نیازمند را تحت‌پوشش دارد که در مناسبت‌های مختلف به تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و سایر اقلام همچون لوازم بهداشتی در بین آنان می‌پردازد.

 

مسئول گروه جهادی شهید مصطفی احمدی‌روشن بندر آستارا با بیان‌اینکه ۵۰ جهادگر با این گروه جهادی همکاری دارند، خاطرنشان‎‌کرد: شهروندان آستارایی و خیرین برای کمک به نیازمندان می‌‎توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۵۵۵۲۵ نزد بانک سپه(انصار سابق) واریز کنند.

کد خبر 1114652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha