برگزاری دوره های آموزشی ویژه اصحاب رسانه

مریدی، از برگزاری دوره های آموزشی ویژه اصحاب رسانه خبر داد و گفت: این دوره ها ی تخصصی با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «رضا مریدی»، امروز(18آبان)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نهضت آموزش رسانه ای به صورت تخصصی در دست اقدام سازمان بسیج رسانه استان قرار گرفت.

 

مسئول بسیج رسانه لرستان افزود: سازمان بسیج رسانه در نظر دارد در هفته های آتی برنامه های دقیق و تخصصی آموزشی مورد نیاز اصحاب رسانه را با استفاده از اساتید خبره در بخش های مختلف با حفظ پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و عملی برگزار نماید.

 

وی خاطرنشان کرد: در کنار برنامه های فوق دوره های مختلف آموزش خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی انجام خواهد شد .

 

مریدی در خصوص نقش مهم و مؤثر رسانه ها در حل مشکلات استان  و ارائه راهکارهای مختلف در حوزه های فرهنگی به نهادهای مربوط تاکید کرد.

 

وی بر حفظ اتحاد و انسجام جریان سازی رسانه ها در پیگیری مطالبات به حق مردم از مسئولین تاکید کرد و ابراز داشت: بسیج رسانه با تمام توان از خبرنگاران و رسانه های مطالبه گر حمایت خواهد نمود.

 

مریدی برگزاری تورهای رسانه ای بسیج رسانه را برای خبرنگاران جهت بازدید از پروژه های استان را از اهم برنامه های خود دانست و خاطرنشان کرد: بزودی این تورهای رسانه برقرار خواهند شد.

 

وی بر حفظ شانیت خبرنگاران در برخورد با خبرنگاران تاکید کرد و از اینکه بلافاصله با انتشار خبر انتقاد صحیح از عملکرد یک مسئول خبرنگار در چرخه شکایت قرار می گیرد انتقاد نموده و گفت: چنانچه شکایتی صورت بگیرد باید از طریق هیئت منصفه مطبوعات مطرح شود.

 

مسئول بسیج رسانه لرستان بیان داشت: موضوع هماهنگی مسئولان استان جهت ایجاد پکیج های جریان سازی خبری لازم است و چنانچه دستگاهی می خواهد در مورد خاصی که مربوط به مردم است، اقدامی انجام دهد بهتر است از قبل برای رسانه ها شفاف سازی نمایند .

کد خبر 1114656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha