حمایت از محرومان به همت بچه های مسجد در کانون «آیین» با توزیع ۵۰ کیسه برنج

قائدی گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری ‌«آیین» شهرستان خنج، تعداد ۵۰ کیسه برنج تهیه و میان خانواده های محروم توزیع شد.

«فرهاد قائدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کمک به خانواده ها و افراد محروم و کم بضاعت از جمله اولویت های کانون فرهنگی و هنری «آیین» شهرستان خنج بوده که این مهم در دوران کرونایی رونق بیشتری گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «آیین» شهرستان خنج افزود: در این مدت علاوه بر فعالیت ها در زمینه توزیع بسته های معیشتی به تهیه دیگر اقلام نیز اقدام و میان خانواده های کم بضاعت توزیع شده است.

 

وی بیان کرد: در جدیدترین اقدام کانون فرهنگی و هنری «آیین» که به همت بچه های مسجد صورت گرفته، 50 کیسه برنج به منظور حمایت از خانواده های محروم تهیه شده است.

 

قائدی با اشاره به حمایت خیران و نیکوکاران از طرح های خیرخواهانه این کانون فرهنگی و هنری، اظهار کرد: برای تهیه این تعداد کیسه برنج، 12 میلیون تومان هزینه شده که با همت و مشارکت بچه های مسجد و حمایت های بی دریغ خیران تامین شده است.

 

وی ادامه داد: این کیسه های برنج در نهایت میان خانواده هایی مستمند و محروم که توسط بچه های مسجد شناسایی شده اند، توزیع شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «آیین» شهرستان خنج، عنوان کرد: کیسه های برنج در این اقدام خیرخواهانه، به همت بچه های مسجد میان 50 نفر از افراد و خانواده های محروم تقسیم شد.

 

قائدی در پایان همت و حمایت خیران از فعالیت های خیرخواهانه بچه های مسجد در راستای کمک به اقشار محروم جامعه را ستودنی دانست و ضمن قدردانی از این مشارکت ها، خواستار تداوم حمایت آنان در طرح های آتی این کانون شد.

 

کد خبر 1114689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha