همکاری مسجد ها در واکسیناسیون عمومی و ضد عفونی کردن محلات/ برگزاری جشن میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

حجت‌الاسلام والمسلمین فومنی گفت: اعضای پایگاه بسیج مسجد فومنی علاوه بر مشارکت در واکسیناسیون مردم، کار ضد عفونی کردن این خانه خدا و بخش هایی از محلات قیام و ری را نیز انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد فومنی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جشن میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، امشب (چهارشنبه، 19 آبان ماه) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد فومنی (واقع در تهران، خیابان ری، نرسیده به میدان قیام) و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، اظهار کرد: سخنرانی مذهبی، مولودی خوانی و اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقه کتاب خوانی «سفیر هدایت» در این مراسم صورت می گیرد.

 

امام جماعت مسجد فومنی افزود: هشتاد بسته ارزاق که ارزش هر بسته حدود ششصد و پنجاه هزار تومن است و شامل ده کیلو برنج، یک بسته چای خشک، یک بسته شکر، یک بسته قند، یک بسته خرما، یک عدد مرغ و نیک کیلو گوشت است، طی فاصله زمانی میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و امام حسن عسکری (ع) میان نیازمندان توزیع می شود.

 

وی اضافه کرد: توزیع چهار بسته بهداشتی که هر بسته شامل ده عدد ماسک، یک عدد مایع ضد عفونی کننده و یک عدد ژل ضد عفونی کننده است نیز در این مدت به دست خانواده های نیازمند می رسد.

 

فومنی ادامه داد: اعضای پایگاه بسیج مسجد فومنی علاوه بر مشارکت در واکسیناسیون مردم، کار ضد عفونی کردن این خانه خدا و بخش هایی از محلات قیام و ری را نیز انجام می دهند.

 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: همه مساجد کشور در برگزاری مجالس مختلف برای تقدیر از شخصیت کم نظیر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) فعال شوند و این بیش از همه بر عهده ائمه جماعات و مبلغان دین است که تبلیغات و اطلاع رسانی ها لازم را در این زمینه انجام دهند.

 

کد خبر 1114857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha