استاندارد سازی از ملزومات مدیریت حوزه فرهنگ است

شادمان با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگ وهنر، گفت: عدم موفقیت در حوزه فرهنگ خروجی عدم استاندارد سازی حوزه های مرتبط با فرهنگ است که باید مورد توجه متولیان فرهنگی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علی شادمان» امروز(۱۹آبان) در نشست شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران که در مجتمع دیدی شهرستان نور برگزار شد، بیان کرد: حوزه فرهنگ و ارشاد بسیار گسترده است، در دنیا در میان کارشناسان احتماعی و متخصصان فرهنگی شاهد تنوع نظریه هستیم.

 

 

فرماندار شهرستان نور افزود: متولیان فرهنگی در نظام اسلامی در همه حوزه‌های مرتبط به فرهنگ اگر استاندارد سازی و احیای آن با عناصر و شاخه‌های آن را تایید نکرده و در اختیاز زیرمجموعه ها قرار ندهند هم دچار سوء استفاده خواهد شد و هم ناموفق خواهند بود.

 

 

شادمان تصریح کرد: در چنین جلساتی توجه به مولفه فرهنگی تعریف شده نیاز به اعمال سیاست دارد، در تایید و رد صلاحیت‌ها چنانچه استانداردهایی وجود داشته باشد تا کاندیداها از این فیلتر عبور کنند خوب است.

 

 

وی تاکید کرد: وجود قاعده و استاندارد در هر حوزه‌ای به‌خصوص بحث سیاست ضروری است در مباحث فرهنگی همه طبق نظر نماینده ولی فقیه عمل می‌کنیم استانداردها وجود دارد امیدوارم دسته‌بندی شده و شاهد تغییرات بهتری در این حوزه باشیم.

کد خبر 1114955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha