پانزدهیمن دوره جشنواره قرآنی مدهامتان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی برگزار می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره قرآنی مدهامتان گفت: پانزدهیمن دوره جشنواره قرآنی مدهامتان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و ارتقاء ظرفیت های دینی با محوریت کانون های مساجد برپا می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان برپایی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: این دوره از مسابقات قرآنی با هدف شناسایی استعدادهای مردمی با محوریت کانون های مساجد برگزار می شود. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: این دوره از مسابقات قرآنی به صورت مجازی و غیرحضوری در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری و اذان، استعدادیابی در قالب گروه های سنی زیر هفت سال، هفت تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال است. 

 

وی با اشاره به اهمیت کشف استعدادهای قرآنی و جهت بخشی به توان آنان بیان کرد: علاقمندان به منظور حضور در پانزدهیمن دوره از مسابقات قرآنی می توانند به سامانه بچه های مسجد مراجعه کنند.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از ملاحظات و برنامه های راهبردی کانون های مساجد برپایی دوره جشنواره قرآنی مدهامتان است که در این خصوص انتظار می رود شاهد دستاوردهای قرآنی باشیم. 

 

کد خبر 1115015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha