کاهش آسیب های اجتماعی مهمترین هدف اجرای طرح سفیران اجتماعی است

میرزایی گفت: کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه مهمترین هدف اجرای طرح سفیران اجتماعی با مشارکت فعالان کانون های مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مجتبی میرزایی» امروز (20 آبان ماه) در دوره آموزشی مربیان سفیران اجتماعی در شهرستان پارس آباد گفت: کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه مهمترین هدف اجرای طرح سفیران اجتماعی با مشارکت فعالان کانون های مساجد است.

 

مدیر کل فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تصریح کرد: این طرح به صورت پایلوت در 5 شهرستان در مناطق مختلف کشور برگزار می شود و شهرستان پارس آباد در استان اردبیل به عنوان پنجمین شهرستان است.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: این مربیان با برترین متدهای پیشرفته آموزشی در حوزه های جامعه شناسی و روان شناسی آشنا می شوند و با نحوه مواجه با افراد آسیب دیده را آموزش خواهند دید.

 

میرزایی خاطر نشان کرد: 9 نفر از فعالان کانون های مساجد شهرستان پارس آباد که توانسته اند دوره های مصاحبه اولیه و از رشته های مرتبط با موضوع طرح باشند انتخاب و هم اکنون در این دوره آموزشی حضور دارند.

 

مدیر کل فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: اصلی ترین هدف طرح پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی در این شهرستان ها و صیانت از حریم خانواده است.

 

وی عنوان کرد: این دوره 32 ساعت است که به دلیل شیوع بیماری کرونا دوره های آموزشی آنها به تعویق افتاده اما امیدواریم با کمک مربیان بتوانیم این طرح ها در این شهرستان ها بزودی آغاز شود.

 

میرزایی ادامه داد: این شهرستان ها جزو 31 شهرستان منتخب وزارت کشور در کاهش آسیب های اجتماعی هستند که به عنوان پایلوت انتخاب شده اند.

 

کد خبر 1115129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha