مدیرانی که با سیاست دولت همراه نیستند جایگاه را به جوانان واگذار کنند/گلایه مندی استاندار جدید مازندران از اوضاع اسف بار گردشگری استان

حسینی‌پور با بیان اینکه مدیرانی که با سیاست دولت همراه نیستند جایگاه را به جوانان واگذار کنند، گفت: کسانی که به این دولت رای دادند انتظار دارند هوای تازه بیاید اگر مدیرانی که با انگیزه می‌خواهند کار کنند باید با سیاست‌های دولت همراه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی‌پور نوری» امروز(۲۰آبان) به عنوان بیست و چهارمین استاندار مازندران از سوی دولت سیزدهم با حضور وزیر کشور در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران معرفی شد.

 

 

بیست و چهارمین استاندار مازندران با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار کرد: وقتی وارد مازندران می‌شوید نصب تمثال شهدا یاد و خاطر دفاع مقدس را در ذهن‌ها تداعی می‌کند.

 

 

نماینده عالی دولت سیزدهم در مازندران با اشاره به اینکه لشکر 25 کربلا از لشکرهای تهاجمی در دوران دفاع مقدس بود، افزود: در دفاع از حرم هم شهدای ما در جبهه تهاجم بودند، جبهه خان طومان برکسی پوشیده نیست که این رزمندگان در توقف با دشمن به شهادت رسیدند پس اگر کار در عرصه‌های نظامی و دفاعی در نقطه تهاجم قرار گرفتیم در جنگ اقتصادی هم می‌توانیم در جبهه تهاجم قرار بگیریم.

 

 

این مسئول با تاکید براینکه نباید مانند سایر استانداران در زمان تودیع گزارش بدهیم و برویم، خاطرنشان کرد: سوال مردم مازندران از مسئولان این است که در استانی که سرشار از منابع غنی طبیعی و صادر کننده 30 منابع کشاورزی است، دریا و جنگل دارد چرا باید در فقر و محرومیت باشند، تصریح کرد: آیا تحریم دشمنان در این عقب ماندگی ما نقش دارد یا تحریمی که در استان اتفاق افتاده است.

 

 

حسینی‌پور با بیان اینکه ما در این استان حلقه‌ای از مدیران داریم که در این شهرستان‌ها جابه‌جا می‌شوند، افزود: باید تحریم مدیرنی استان شکسته شود تا جوانان، پسران و دخترانی که در دانشگاه‌های عالی در طراز نخبگی تحصیل کردند و به استان‌های دیگر سرویس می‌دهند این قشرباید استان مازندران را بسازند.

 

 

وی به گذشت 42 سال پیروزی انقلاب اسلامی و عقب ماندگی مازندران اشاره کرد و گفت: فرهنگ مدیریت جهادی سبب شد تا در دفاع مقدس دست خالی به پیروزی برسیم این فرهنگ نیز در عرصه مدیریتی برای توسعه استان باید استفاده شود.

 

 

استاندار مازندران با بیان اینکه برای پیشرفت استان مازندران فرهنگ شب‌های شلمچه باید در استان حاکم شود، گفت: با تمام مواهبی که در استان حاکم است باید برشرایط تحریم فائق آییم.

 

 

این مسئول افزود: روحیه جهادی سبب اقتدار جمهوری اسلامی شده است که در عرصه  صنایع نظامی تحریم‌ها را شکست داد و دشمن اجازه ندارد به کشور چپ نگاه کند.

 

 

حسینی‌پور یاداور شد: هر مسئولی که در طول این سال‌ها وارد استان شد و گفت این استان از استان‌ها برخوردار است؛ آیا مردم مناطق محروم مازندران این برخورداری را حس می‌کنند؟

 

 

وی به پیشرفت‌ها سایر استان‌ها اشاره کرد و افزود: آنچه سبب عقب ماندگی مازندران شده است نبود وحدت بین نخبگان استان بوده است.

 

 

استاندار مازندران گفت: یکی از اتفاقاتی که از امروز در استان رخ می‌دهد این است که من استاندار جوانانی هستم که هیچ پارتی، گروه و شخصیتی آنان را حمایت نمی‌کند.

 

 

این مسئول با بیان اینکه افتخارات و برترین‌های دانشگاه‌های کشور مازندرانی‌ها هستند ولی نتوانستند در استان خود خدمت کنند، گفت: به دلیل موانعی که در استان مازندران وجود دارد جلوی پیشرفت نخبگان بومی گرفته شده است.

 

 

حسینی‌پور با بیان اینکه تمام امتیازی که در نظام جمهوری اسلامی در نظر گرفته شده است در خدمت استان قرار می‌دهم تصریح کرد: از اینکه حکم استانداری مازندران به من داده شد به هیچ فرد و گروهی بدهکار نیستم فقط مدیون مردم مازندران هستم.

 

 

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیرانی که تاکنون در استان فعالیت داشتند، اظهار کرد: آن دسته از مدیرانی که تشخیص می‌دهند بعد از سال‌ها مدیریت چیز جدیدی برای ارائه ندارند خودشان اعلام کنند و جایگاه‌ها را به جوانان واگذار کنند.

 

 

استاندار مازندران افزود: از امروز دوره‌ تغییرات مدیرتی زمان بر است، باید وقت مردم را غنیمت بشماریم نباید در این مدت مدیران کار مردم را به زمین بگذارند.

 

 

این مسئول با اعلام اینکه نگاه من در انتخاب مدیران خط فکری و جناحی نیست، گفت: البته کسانی که باید در حوزه‌های مدیریتی کار می‌کنند باید سیاست‌های دولت را قبول داشته باشند.

 

 

حسینی‌پور افزود: کسانی که به این دولت رای دادند انتظار دارند هوای تازه بیاید اگر مدیرانی که با انگیزه می‌خواهند کار کنند باید با سیاست‌های دولت همراه باشند.

 

 

وی با بیان اینکه با همه گروه‌ها و جریاناتی که دغدغه استان را دارند جلسه تخصصی می‌گذاریم، اظهار کرد: اعضای شورای شهر استان مازندران و شهرداران باید بدانند ما برترین استان در زمینه توریسم و گردشگری هستیم اگر قرار است مهمانی بیاید باید فضا را نظافت کنیم اما این چیزی که در استان دیده می‌شود در شان گردشگری نیست.

 


حسینی‌پور افزود: توسعه خط ارتباطی با کشورهای همسایه در حالت کنونی شهرهای ما همخوانی ندارد. شهرهایی که در این مسیر سبقت بگیرند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

کد خبر 1115157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha