نشست ستاد هفته کتاب یزد برگزار شد

نشست ستاد هفته کتاب یزد با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازیزد، نشست ستاد هفته کتاب یزد با حضور مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و مسئولان فرهنگی استان برگزار شد.

حسین میرشریف رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد در این مراسم گفت: نهمین سال طرح لشکر فرشتگان با عنوان سرگذشت پژوهشی مادران شهدا و زنان شهید استان توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار شده است که حدود 100 نفر از دانش‌آموزان دختر درگیر اجرایی این برنامه بوده‌اند.

وی افزود: نگاه ما در برنامه‌ها، دانش‌آموز محوری است و رشد و باور به دانش آموزان به عنوان اصلی برای ما است.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد گفت: ما در سال‌های اخیر برنامه‌هایی برای مادران شهدا داشته‌ایم که تئاتر دانش آموزی در بحث مادران شهدا و سرود لشکر فرشتگان به عنوان این برنامه‌ها است.

منصور زارع مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان یزد گفت: بانک جامع اطلاعات نویسندگان دفاع مقدس استان به واسطه برگزاری کنگره شهدای استان جمع‌آوری شده است که می‌تواند به ما کمک کند.

وی افزود: در حوزه تاریخ شفاهی در سطح کشور به عنوان رتبه اول را داریم که می‌توانیم از این ظرفیت‌ها برای برنامه‌های کتاب و کتابخوانی در سیره شهدا و مادران شهدا استفاده کنیم.

کد خبر 1115182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha