بحث کتاب کلیدی‌ترین و طلایی‌ترین بحث در وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی بوده است

حوتی نژاد گفت: بحث کتاب کلیدی‌ترین و طلایی‌ترین بحث در وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سیدخلف حوتی‌نژاد معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم گفت: امروز موضوع کتاب به عنوان دغدغه همه اندیشمندان، اساتید و علما است.

وی افزود: یکی از ماموریت‌های اصلی وزارت ارشاد در بحث کتاب، ترویج کتابخوانی تولید محتوا و سازوکار چرخه نشر است که هر ساله با برگزاری نمایشگاه کتاب و جشنواره‌هایی مانند کتاب سال و روستاها و عشایر دوستدار کتاب و ... در این مسیر گام برمی‌دارد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ‌وارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: بحث کتاب کلیدی‌ترین و طلایی‌ترین بحث در وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی بوده است.

حوتی‌نژاد بیان کرد: هرچند شرایط با وجود این ویروس کرونا تعطیل شد و باعث ضررهای در این زمینه بود اما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سعی کرد از این مشکلات پیشگیری کند.

وی افزود: ما در طول دو سال گذشته جشنواره‌هایی مانند جشنواره‌های فصلی کتاب را برگزار کنیم و به نحوی این مشکلات را کاهش دهیم.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ‌وارشاد اسلامی استان یزد گفت: وزارت فرهنگ‌وارشاد با رویکرد جدید خود بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب را دنبال می‌کند که حمایت از طرح‌های ترویج کتاب خوانی و بسیاری از این برنامه‌ها در این مسیر قرار گرفته است.

 

کد خبر 1115179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha