آماده باش کامل دستگاه‌های اجرایی گیلان در مقابله با بحران

عباسی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها در آماده باش کامل در مقابله با بحران احتمالی برف قرار گیرند گفت: سوخت، انرژی و دیگر اقلام ضروری مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز ( پنج شنبه، ۲۰ آبان ) در جلسه مدیریت بحران گیلان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد اظهار کرد: گیلان دارای شرایط خاص آب و هوایی است و بروز انواع حوادث طبیعی در این استان دور از انتظار نیست.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه سالانه شاهد سیل، زلزله و خشکسالی در استان هستیم گفت: با توجه به فصل سرما و تجارب تلخ گذشته همه شهرستان‌های گیلان بایستی در آماده باش کامل قرار گیرند.‌

 

عباسی اذعان کرد: در بحران برف به سوخت، انرژی، آرد و نان و مراکز درمانی توجه داشته باشید و همچنین جایگزینی برای سوخت داشته باشید تا دچار مشکل نشوید.

 

وی با تاکید بر لزوم آماده‌باش تمامی دستگاه‌ها ادامه داد: دستگاه‌های امدادی و خدماتی در آماده باش کامل قرار گیرند.

 

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه اقلام مورد نیاز ذخیره شود تا با مشکلی مواجه نشویم افزود: دستگاه‌ها در شرایط بحرانی هماهنگی لازم را داشته تا از تهدیدات جدی عبور کنیم.‌

 

عباسی با تاکید بر اینکه موارد مورد نیاز قبل از بحران، شناسایی، اعلام و رفع شود، اظهارداشت: ماشین آلات راهداری با توجه به فصل سرما و برف در آماده باش کامل قرار گیرند و موارد ضروری و مورد نیاز این خودروها بررسی و از هم اکنون اعلام شود.

 

استاندار گیلان خاطرنشان ساخت: آرامش عمومی در هنگام بحرانی بودن وضعیت حفظ شود و به هیچ عنوان استرس ایجاد نشود.

کد خبر 1115159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha