دماوند نیازمند صنایع تبدیلی،و ایجاد ساز و کارهای مناسب با هدف فروش محصولات کشاورزی و باغی است

امام جمعه شهرستان دماوندگفت: دماوند نیازمند صنایع تبدیلی، ایجاد ارزش افزوده و درنظرگیری ساز و کارهای مناسب با هدف فروش محصولات کشاورزی و باغی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در جلسه ای با حضور منصوری استاندار تهران گفت:‌ دماوند در شعاع ۱۲۰ کیلومتری استان تهران قرار دارد و با محدودیت‌هایی که در خصوص فعالیت‌های تولیدی مواجه است؛ لذا انتظار ما بر ارائه تسهیلات برای صنعتگران و سرمایه‌گذاران است.
وی افزود: با توجه به فعالیت شهرک صنعتی در شهرستان، انتظار ما بر فعال شدن ۱۰۰ درصدی ظرفیت شهرک‌های صنعتی در دماوند است؛ همچنین سرمایه‌گذاران باید در کنار فعالیت خود، موضوعات فرهنگی را مورد توجه قرار دهند.
فتاح دماوندی با تاکید بر آماده سازی زیر ساخت های کشاورزی مدرن و ایجاد بازار رقابتی در این بازار اظهار داشت: علاوه بر این کشاورزان و باغداران شهرستان نیز با مشکلاتی روبرو هستند و ما نیازمند صنایع تبدیلی، ایجاد ارزش افزوده و درنظرگیری سازوکارهای مناسب با هدف فروش محصولات هستیم.
امام جمعه دماوند بیان داشت: پروژه کمربندی دماوند با توجه به اهمیت موضوع باید به صورت ملی مورد توجه قرار گیرد.همچنین عدم وجود بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی نیز از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

کد خبر 1115165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha